Sunday, January 30, 2011

SAFETY BOOT-KU ‘MENYINGA’


Aduiiihhh...sssss....sakit nyea...bkan sakit ati, bkan sakit mata, bkan sakit pinggang, bkan sakit pala, sakit perut, sakit gigi, sakit idung, pooowwnnn bukan....sakit killer kaki ni pakai kasut yg cntek ni...ni la owg pggil Safety Boot...tp ampa suma jgn slah pham & trpedaya ngan nma dia tuhh...nma jea safe, tp menyakit kann jari2 kaki kawe ni...kalu kasut ni idop, da lma da aku ptah2 kan sendi dia ni...ada skali 2 aku bangang gila ngan dia ni, aku pown luku la pala dia...skali luku 2 aku taubat da, pnyea pedih tgn aku bila luku dia ni...ampa byg kan, aku trpaksa pkai menda alah ni...dri pukoi 8 pagi, smpai 2 ptg...fuhh tencen killer aku...nak jea aku cekik sapa wat jadual ni...pape pown, trpaksa la pikiaq cri jlan nak selesa kan kaki aku pkai boot ni...huhu...T_T

No comments:

Post a Comment