Saturday, January 22, 2011

KAWAN


KAWAN
Byk owg kat dunia ni yg kita bole pggl kawan, kwan sejati, kwan shidup semati, kwan selamanyea, kwan mkan kwan...yg last tu xdigalak kan yea...aku pown byk kwan, dan bila berkawan ni mcam2 perangai yg aku nmpak...yg kuat jeles, yg ska enjoy, yg berdikari, yg ska tlg, yg penting kan dri sndri, yg xpercaya pda kwan...tp yg aku kagum, wlau cmna pown keburukan seseowg tu, dowg sbgai kwan mmg akn trima seadanyea...
bkan nyea kalu owg 2 kaya, kita nak kwan ngan dia...bkan kalu owg tu ada kakak ataw adek pompuan dia cun, kita nak kwan ngan dia...itu kwan sbab yg laen dan xkekal...tp mmg susa nak cri kwan yg msa susa, susa, dan sng ada di sisi kita...nmpak x??aku taip susa tu dua kali...mksud aku, rmai kat dunia ni kwan2 hnyea ada msa sng jea...susa plak??maybe dowg sbok, tp xkan memanjang sbok an...msa dowg susa bole plak nak cri kita ni...
mmg pantang toii, aku rsa owg2 yg dipggil kwan mcam gini ptot kna duduk kat krusi elektrik...kalu nak lgi kejam..aku ada idea lg bernass...ampa ikat dia kat mna2, paitu ampa lipat seluaq dia takat lutut da la kowt, last skali ampa cabut bulu kaki dowg satu2...hahahaha...wat lam sejam da cukup botak kowt kaki dowg...
p/s:penderaan ini hnyea ntok mereka yg ada bulu kaki...:D

No comments:

Post a Comment