Tuesday, December 21, 2010

#WHITE#


inilahh...@#$&% dan musuh ketat aku...da lma aku berbulu ngan dia ni...slalu gado....asal jmpak jea gado..asal gado jea jmpak ngan dia...da xdak owg laen...nma dia White...yg len butiran ada kat bwah...GERAMM!!!

ni butiran skema yg aku siasat sndri...
  1. NAMA: White
  2. UMOQ: lbh krg aku...
  3. TARIKH LAHIR: 22 Oct ****...(aku reka besdey dia ni...tp tarikh ni la aku slalu prank dia...XD)
  4. ALAMAT: belakang bukit dkat tman aku....(jgn slah sgka knapa aku taw uma dia...)
ni plak pendapat aku psal dia...
  1. knapa aku benci sgt dia ni: sbab dia putihh...bkan aku dengki, tp wrna dia cam bapokk....
  2. bila kami stat gado: mka kami akn jd bengiss...kuku2 yg comell akn kluaq...(mka bengis aku 2 ampa xkan nmpak)
  3. ska bila dpat gado: gado ngan dia ni dpt release tencen aku...hahahaha...(aku msih benci dia lg...)
  4. sapa slalu mng??aku ataw dia??: huhuhuhuhu....dia la mng...aku sja bg kalah...
  5. knapa dia slalu mng: isyy, aku da kata aku yg slalu bg dia mng!!!
  6. apa yg slalu kami ckap msa gado: @#$%&?>+{]\~~~....
  7. perkataan apa yg buat dia baran kat aku: bapokk..bapokk..bapokk...XD
2 jea yg aku bole bgtaw...hohohoho....td ptg aku da antaq surat blas dendam...muahahaha....aku ckap nak gado ujong mggu ni....kat padang skola...hheee..best2...nnt aku cita....and dgr bek2 suma...

itam macho....
puteh bapokk....
muahahahahahahahhaa(gelak jahat, tp still nmpak kiut)....:D

No comments:

Post a Comment